Váš nákupní košík je prázdný

Inspirujte se
Obklopte se příjemným prostředím

Nevíte, jak začít?

Objevte naše akce

Menu
Drazí zákazníci,
od 20. září do 1. října  bude zákaznická linka mimo provoz.
Kontaktujte nás e-mailem na [email protected] nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.
Na všechny zprávy odpovíme do 24 hodin. 

Nejčastěji kladené dotazy

OBECNÉ DOTAZY

Lze si objednat vzorky látek a kolik stojí?

Ano, lze si objednat vybrané vzorky látek (do 8 vzorků) na stránce www.dekoria-home.cz/vzorky_latek_zdarma

Zasíláme je bezplatně běžným dopisem prostřednictvím Polské pošty.

 

Mohu dostat fakturu?

Potřebu obdržení faktury nahlaste při podávání objednávky označením příslušných údajů ve formuláři. Zohledněte prosím, že:

  1. Při objednávání zboží v rámci vlastního podnikání nezapomeňte uvést úplné a správné firemní údaje, včetně čísla DIČ. Pokud zákazník uvedl nesprávné fakturační údaje, je povinen sám vystavit vrubopis a odeslat ho k potvrzení. Obchod neopravuje údaje na faktuře. Také je třeba mít na paměti, že zboží zakoupené v rámci podnikání nepodléhá vrácení, protože za této situace zákazník přichází o status spotřebitele.
  2. Faktura vystavená pro fyzickou, nepodnikající osobu zákazníka nepřipravuje o právo na vrácení zboží.

 

PLATBA

Jak mohu zaplatit za svou objednávku?

  • Dekoria-home.cz přijímá platby bezhotovostně platební kartou nebo e-převodem prostřednictvím zabezpečeného platebního systému PayU.

    PayPal je také k dispozici všem zákazníkům. Vezměte prosím na vědomí, že účet PayPal NENÍ nutný, protože existuje možnost buď se přihlásit ke svému účtu PayPal pro rychlejší platbu (pokud již máte účet PayPal), nebo jednoduše bezpečně zadat údaje o své debetní / kreditní kartě na platební stránce PayPal.

     

    Můžeme také přijímat převody na bankovní účet:

    Název účtu: Franc Textil
    Název banky: Santander
    IBAN: PL 07 1090 2314 0000 0001 4756 1452
BIC: WBKPPLPP

 

Kdy a jak dojde k vrácení peněz za vrácené zboží?

K vrácení peněz dochází ve lhůtě do 7 dnů, a to vždy s využitím platební metody použité při procesu objednání.

 

 

ODESLÁNÍ A DOPRAVA

Kolik stojí doprava?

Ceny dopravy:

  1. Kurýr DPD- 99,00 CZK
  1. Raben (v případě velkorozměrového zboží, např. nábytek, křesla)- 99,00 CZK

Objednávky nad 2900 CZK- zdarma

Při objednání více kusů nábytku se mohou jednotkové ceny dopravy snížit. Objednávky jsou odesílány prostřednictvím kurýrních služeb (DPD, a velkorozměrové balíky firmou Raben). Kurýři doručující velkorozměrové balíky mají povinnost vydat zboží z aut na místo doručení; nemají povinnost vnášet zboží do domu zákazníka.

 

Jaká je realizační lhůta objednávky?

Realizační lhůty našich objednávek jsou 2 až 6 pracovních dnů, počítáno od okamžiku připsání platby na účet. Celkovou dobu čekání na objednávku tvoří: čas přípravy objednávky k odeslání + předpokládaný čas doručení.

 

 Mohu změnit adresu doručení objednávky?

Pozdější změna adresy doručení existující objednávky je možná jen v případě, že ještě neopustila náš sklad. Za tímto účelem kontaktujte naši kancelář péče o zákazníky.

 

 

 

VRÁCENÍ A VÝMĚNA

 V jaké lhůtě mohu provést vrácení zboží?

Pokud naše zboží nesplňuje vaše očekávání, můžete ho vrátit ve lhůtě 14 dnů ode dne doručení bez uvedení příčiny. Nicméně nezapomeňte, že zboží vyrobené na míru nelze vrátit (dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku)

 Jak vrátit zboží?

I když veškeré výrobky zhotovujeme s nejvyšší péčí, může se ukázat, že vám přesto něco nevyhovuje. Pro provedení vrácení využijte náš praktický e-formulář:

 

- elektronický formulář vracení

 

REKLAMACE

 Zásilka byla poškozena. Co dělat?

Pokud je viditelné poškození vnějšího obalu, požadujte po kurýrovi sestavení protokolu o škodě na místě. Pokud vnější obal nenese stopy poškození, ale obsah obalu je poškozen, kontaktujte nás napsáním na e-mailovou adresu [email protected] Pokud je to možné, žádáme o připojení fotografie zobrazující problém. Zohledněte, prosím, že všechno naše zboží je baleno do obalů s logem „DEKORIA” nebo je zajištěno s pomocí lepící pásky s logem „DEKORIA”, takže pokud existuje jakékoliv podezření, že obal nebo páska nejsou firemní, také to nahlaste na výše uvedený e-mail.

 Jak vrátit/reklamovat zboží?

I když všechny výrobky zhotovujeme s nejvyšší péčí, může dojít k omylům, za což se předem omlouváme. K provedení vrácení nebo reklamace využijte naše praktické e-formuláře:

 

- elektronický formulář vracení

- elektronický reklamační formulář

 

 

VÝROBKY

Jaké rozměry by měla mít roleta instalovaná na zeď/do stropu?

Pro správné změření rolety je třeba přijmout: - šířka rolety – k šířce okenního výklenku přidáme po 5 cm z každé strany - délka rolety – od místa montáže po parapet, nesmíme zapomenout k výšce okenního výklenku přidat cca 35 cm (tolik zůstává po úplném možném svinutí rolety a o tolik cm nad oknem bychom ji měli namontovat, aby šlo volně otevírat okno), výjimkou jsou zatemňovací rolety, rolety typ Capri, a voálové - kdy po svinutí zbývá cca 25 cm

Jak změřit roletu montovanou na okenní rám?

Pro správné změření rolety montované na okenním rámu je třeba přijmout:
- šířka rolety: šířka skla + po cca 2 cm na každé straně
- délka rolety = výška okna společně s okenním rámem
Nezapomínejte, že pro namontování rolety na okenní rám musí být okenní křídlo otevírací.

Lze objednat roletu bez mechanismu?

Můžeme zhotovit roletu v možnosti bez mechanismu, tedy bez kolejnice, šňůrek a vyztužení. Žádáme o e-mailový kontakt.

Lze římské rolety prát?

Ano, po demontování mechanismu lze látku vyprat. I když opětovné navlečení rolety nemusí být snadné. Než roletu svléknete pro praní, udělejte si fotografii propletení šňůr.

Výrobek se barevně liší od toho, co jsem si objednal. Proč to tak je?

Snažíme se, aby fotografie na našich stránkách co nejlépe odrážely barevnost, fotografie také doplňujeme popisy a nabízíme bezplatné vzorky. Nezodpovídáme ale za barevné odchylky, které se mohou vyskytnout v důsledku individuálních nastavení monitoru zákazníka.

Mohu si objednat výrobky v jiných barvách a z jiných látek, než jsou ty dostupné v obchodě?

Ano, s radostí realizujeme speciální zakázky. Za tímto účelem nás, prosím, kontaktujte na e-mailu [email protected]

Mohu vám poslat vlastní látku?

Je nám líto, ale používáme pouze vlastní látky. Můžete však mít až osm vzorků zdarma, abyste zjistili, zda se vám líbí nějaké látky z naše nabídky. Vzorky si můžete objednat zde: http://www.dekoria-home.cz/vzorky_latek_zdarma

Vyrábíte potahy na nábytek jiný než Ikea?

Zaměřujeme se na potahy na nábytek Ikea a nemůžeme vyrábět potahy na jiné značky sedacích souprav a křesel. I když vypadají podobně jako modely Ikea, jejich rozměry se mohou lišit.

Barva produktu se liší od toho, co jsem si objednal. Proč je to tak?

Snažíme se, aby fotografie na webu co nejlíp ukazovaly barvy a doporučujeme Vám objednat si bezplatné vzorky látek. Nemůžeme však ovlivnit barevné odchylky, které mohou být způsobeny individuálním nastavením monitoru klienta